Loppis och shopping!

Steg upp klockan 09.30 och var svintrött men jag och Vickan hade bestämt att vi skulle på Lionsloppisen på Nolia så det var bara att pallra sig upp och äta frukost. Vi gick dit 1h senare och det var ju som gode fullt med folk där om man säg som si! Vickan fyndade iaf ett Surround system från LG för 400 kronor!!! (avis) själv hittade jag ett superläcker vas för 10 kronor så jag var nöjd :]
 
Sen for vi iväg till PMU men där hittade vi inte så mycket denna gång sen var vi båda gode trötta! Efter Vickan hade droppat av mig så for jag på Presenten, Dollarstore och Rusta och hittade lite saker där så det har varit en bra fyndar och shoppingdag :] Har tänkt lägga upp bilder sen men med tanke på att jag inte är riktigt "klar" med hur det ser ut här så avvaktar jag lite :b
 
Annars har jag just tvättat massor med kläder så nu tänker jag bara ta det lugnt hemma. Är ju cruising på Sundsgatan d.v.s exakt utanför lägenheten så får se hur länge man får vänta tills man kan sova inatt :']
 
 
Bildresultat för shopping meme

Kommentera här: