Surprised

Igår när jag slutade jobbet så kom jag hem till en nersläckt lägenhet med massor av tända ljus i varje rum! 
Gick in till köket och där hade jag en stor bukett med rosor och chokladhjärtan liggandes på bordet + Jonas hade gjort i ordning allting för middagen, alltså sikken pärla! :D
 
Var faktiskt inte säker att jag skulle få något alls då Jonas hade ringt mig på jobbet och sagt "du måste fara och handla mjölk m.m. efter jobbet" och "visst skulle du göra kyckligen till middag?" så hade inga förväntningar faktiskt så det var riktigt trevligt att få komma hem till en mysig lägenhet :] Jonas hade också köpt ett kort och skrivit en text där som var riktigt fin så det värmde i hjärtat! :)
 
 
Jonas fick sina presenter i Måndags, köpte en ny musmatta för hans var uråldrig sen fick han välja ett smycke på Guldfynd så det blev ett riktigt snyggt halsband med silverkedja :)
 
 

Kommentera här: