New shoes and jacket!

Var ju på Skopunkten i Fredags och skulle ha köpt skorna jag la ut men dom var inte alls så sköna som jag hade hoppats vilket var himlans tråkigt med tanke på att dom är så snygga! När vi vandrat där i ca 30 minuter så hittar jag faktiskt 2 par skor, ett par svarta kängor som var galet sköna och ett par riktigt snygga joggingskor! Så jag är riktigt nöjd även fast jag kom dit med tanke att jag skulle köpa det andra paret! :b
 
Sen blev det ett sökande efter en höst jacka! Har alltid velat ha en kappa och vi hittade några men dom var antagligen för korta, för tunna eller fel utseende så blev ingen! Vi gick in på Stadium och blev helt kär i en jacka där men priset var GODE högt och det var ju inte en kappa som jag hade planerat att jag skulle köpa! Tänkte att jag prövar alla jackor dom har för att kanske hitta en som var "bättre och snyggare" än den men icket! Så efter mycket om och men så blev det den jackan, är ju utan tvekan den dyraste jackan jag köpt eller det dyraste plagget..men då har den också många funktioner och lär ju förhoppningsvis hålla i några år! :]
 
Den är så snygg och så himla skön!
 
ny skorna!

Kommentera här: