LCHF!

Har ju startat med LCHF i ca 1 vecka, kör inte på strikt LCHF utan har slutat äta allt mjukbröd (äter bara husmans hårdbröd), all pasta d.v.s makaroner, spagetti m.m, all läsk förutom smaksatt Loka och Ramlösa (få gånger Loka crush) sen istället för chips, ostkrokar m.m är det morötter och dipp, slutat med naturgodis (som jag älskar) och mitt största beroende d.v.s Marabou Choklad så blir det istället mörkare choklad, har dock inte kommit upp i 70% än men 50% så det tar sig! (Y)
 
Magen känns lugnare och jag känner mig inte lika uppblåst så det är ju positivt (Y) Har dock inte kunnat motionera då jag varit sjuk men nu när jag kan göra det igen så hoppas jag att jag lär se och känna ännu mer skillnad! :) 
Tror också det lär bli lättare när vi flyttat för just nu känns det inte lönt att börja baka bröd och lchf fika utan avvaktar tills flytten är färdig! :)
 
Jonas har också börjat, dock väldigt smått men han äter sallad till maten istället för pasta och varken läsk eller chips har han ätit sen jag bestämde mig för att börja så jag är väldigt imponerad (Y) :]
 
Bildresultat för lchf logga

Kommentera här: