Året som varit!

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Gjorde en ögonlaseroperation, var på en sjukt galen Halloweenfest på Havsbadet där vi såg John de Sohn och så såg jag Jay Smith på Kalles.

 

Höll du några av dina nyårslöften?
Kom inte ihåg mina nyårslöften så I guess not!

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat och kläder skulle jag gissa på.

 

Dog någon som stod dig nära?
Tyvärr så

 

Vilka länder besökte du?
Tragiskt nog inte ett enda land :|

 

Vilket datum kommer du alltid att minnas?

28 Juli!

 

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?

Blev ihop med Jonas och fick lära känna nya människor.

 

Vilket var ditt största misstag?

Att ta vissa personer för givet.

 

Vilket var ditt bästa inköp?
Svårt..Min bärbara dator eller bilen kanske!

 

Vad gjorde dig riktigt glad?
Att få bli tillsammans med Jonas, lägenheten och att få jobba (Y)

  

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Har varit riktigt förkyld i 1 vecka (snart) annars har jag åkt på några andra sjukdomar men tror dock inte jag har skadat mig vad jag vet!

 

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2014?
Avicii - the days/nights, Calvin Harris - summer, Albin - Din soldat, Trumpsta.

 

Mådde du bättre eller sämre under 2014 än vad du gjort tidigare år?
Både och skulle jag nog säga!

 

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?

Träna och umgås med vänner/familj!

 

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Datorn kanskeee! ;]

 

Hur var din julafton?
Riktigt jävla bra förutom att jag var förkyld!

 

Blev du kär?
Eeh jå!

 

Vilket program har varit det bästa på tv?
Orange is the new black, Supernatural, Game of thrones, The Walking Dead.

 

Planer för 2015?
Ska åka till Polen med Jonas och förhoppningsvis kanske en roadtrip till Amerika eller åka utomlands till kanske Spanien :]

 

Tror du att 2015 kommer bli bättre än 2014?
Det tror jag faktiskt

.

Vilken var årets bästa film?
Fifasen vad svårt. Några bra filmer som kom var The Hobbit, The fault in our stars, How to train your dragon 2, 22 Jump Street.

 

Vad gjorde du på din födelsedag?
Fick fika på sängen sen på kvällen kom min familj förbi, hade en riktigt bra födelsedag :)

 

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Bekväm skulle jag nog säga! Går helst omkring i mjukisbyxor eller tights för att det är så galet skönt!

 

Vilken kändis var du mest sugen på?
Jensen Ackles alltid!

 

Vilken var din bästa månad?
Juli.

 

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Jag hoppas att jag kommer få gå på ett längre vikariet och jag lär resa mer (Y)

 

En person du inte hade klarat dig utan i år?

Jonas

 

 
En del av mitt 2014!

Kommentera här: