Fyllechaffis inatt!

Var fyllechaffis från 21.00 - 03.00 inatt och jag är faktiskt inte riktigt nöjd om jag ska vara ärlig!
Skjutsade någon random kille från stan till Hortlax, sa att jag brukar ta minst 150 kronor beroende på vars det är i Hortlax men fick 100 kronor och han bodde längst in i hortlax -.-' Snåla ungdommar alltså!
 
Nåväl, skjutsade Helene, Chrille och Sara från Öjebyn till stan och jag vet att jag alltid får rättvis betalning och jag fick prata om gamla minnen med Helene som jag inte har träffat sen i somras och inte umgåtts med sen vi flyttade isär! Vi kom överens om att vi hade gått varandra på nerverna och var ganska less varandra och därför hade vi inte umgåtts sedan dess :b Vi bodde ju ändå ihop några månader så! Vi ska försöka börja umgås igen, vi hade ju riktigt jävla kul många gånger också :)
 
 

Kommentera här: