Linbanefest m.m.

Dagen började jävligt dåligt när vi skulle bege oss härifrån till Grönan vid 13.30 tiden.
Hör på bilen att he är jävlat punka så stannar och kollar läget och jajjemen, kör på fälgarna (Y) -.-
Tror mest troligt att he är någon som har jävlats med mig men för att vara säker ska jag kolla upp det imorgon.
 
Fick gå till stan för att låna syrrans bmw, varmt och fick 4 jävla skavsår på det... fy vad onöjd jag var!

När vi kom fram till Grönan var det relativt mycket folk och fyfan vad kul vi hade det! Åkt linbana efter att ha varit rädd i 20 minuter men andra gången åkte jag DIREKT. Folk har hoppat eld hopprep och he var gratis käk (Y)
Vi var där i ca 3 ½h sedan fick vi höra att det var förfest hos Robert så då var det bara att dra hem och fixa till sig! :)
 
Kring 22.00 snåret var vi framme hos Robert och det var en hel del människor men vi hade det gode kul!
Vi såg filmen från linbanefesten, klockren! Kring 23.30 drog vi oss på krogen och det var 1906 som gällde :)
Klantig som Linnea är så hade hon glömt sitt LEG av ALLA saker, he är det enda man ska komma ihåg när man går ut men tydligen inte hon så vi fick hänga på Kalles återligen.
 
Var inte alls mycket folk när vi kom och vi övervägde att dra men det ville inte Linnea så vi stannade.
Dryga 30 min senare hade det kommit iaf minst 20 pers så det var nice! Vi pratade med nå Polacker och fick gratis drinkar, inte helt fel! Dock drog dom kring 00.00 och därifrån var allting skit tråkigt!
 
Linnea blev jävligt full och klämde min hand i en dörr och försökte dricka öl hela tiden när hon skulle dricka vatten, hon ville inte dra hem för att hon skulle absolut stanna tills dom stängde. Efter att ha varit på gränsen på att ragea och låta henne sova på bordet på Kalles så fick jag med henne hem. Inte nöjd tjej!
 
ajaj!
Awesomeness!
 
party people!
 
woop!
 
Körde på rockbrud!
 
Roliga Polacker och en full Linnea!
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: