Sena inlägg

Återligen lyckas jag skriva ett inlägg sent på natten, förstår inte att jag alltid lyckas!
Händer som inget nytt i vardagen förutom dagarna jag jobbar ;>
Detta är vad som händer i stort sett varje dag..

Stiger upp kring 12.00 och äter frukost.
Spelar WoW med Pelle tills middagen.
Spelar ett tag till efter middagen.
Sen där kring 22.00 brukar det antagligen bli att se film eller fortsätta spela till sent på natten.

Måste säga att jag är faktiskt gode less detta spel, jag vill he mig ut och gå promenader, gå på stan eller bara typ spela familjespel så länge det inte är att sitta framför datorn i säkert minst 5 h per dag ;s Men vill ju ha med mig Pelle ifall jag är ute och går, inte för att jag är rädd för att gå ensam men det är ju mysigare att ha sällskap och sen går Pelle som jag sagt förr gode snabbt med sina långa ben vilket är bra för jag skulle bara gå söligt ifall jag gick själv. Nä, det känns som onödigt bara att sitta och spela dag in och dag ut.

Ska iaf jobba imorgon 15.30 - 22.00. Känns bra att få komma bort från allt spelandes och tjäna lite pengar :)


Kommentera här: