Hey, soul sister!

Var i öjebyn igår hos syster och Niklas! Det var inte så hemskt i deras lägenhet som jag hade trott, vart ganska suprised! Fick träffa Anton för första gången, han var en rolig prick ; D Skönt att slippa vara yngst där! hehehe. Vi såg Instängd 2, var lika jobbigt äcklig som första... eller tja, själva "monstrena" är inte så äckliga men det är jävligt jobbigt att dom ska vara överallt helt random! : < Se den! Jag och Anton kastade frisbee utanför lägenheterna, smidig som han var kastade han den under ett hus...såklart fick jag hämta den :< xD Tur att man inte har klaustrofobi! (Y) Sen kring 20.30 kom Emelie och Kempe dit med hennes nya "leksak" x) Det var roligt! Mitt i allt vart klockan typ 22.00 fast det kunde man fanemig inte tro eftersom det var så ljust ute... min mor vart orolig eller nå så jag for hem och kallt vare!

Nu ska jag iaf ta en efterlängtad dusch och se vad dagen har att erbjuda! ; p

Glömde bort att jag och Markus vari ihop 1 år och 6 månader igår, smidigt! x)

Kommentera här: