Onsdag!

Har varit så galet trött idag alltså! Vaknade 05.00 av att jag fick sennadrag i vänstra vaden, så det var ju kanske inte det mest optimala sättet att vakna på :b 
Jobbade till 14.15 sen for jag hem och lämnade lite saker sen mötte jag upp Isabelle på stan så gick vi en snabbis på stan. Shoppade för 900 kronor på H&M... oh lord xD Skulle ju försöka spara pengar men det var kläder som kan vara bra att ha i Skottland och hemma såklart :b
 
Klockan 16.00 hade jag tvättid så då var det bara att fixa det, sen diska, packa lite mer + att jag har bakat dadelbollar :D förstår egentligen inte hur jag orkar, vill bara lägga mig och sova i 12 h.. ungefär! 
 
Nåväl, ska ta en dusch nu sen kolla packlistan så vi har med oss allting! Go natt! :)
 
Holyrood park, hit ska vi gå imorgon eller fredag :D

Kommentera här: