Long time no see

Halloj! 
Har inte bloggat på evigheter ser jag nu, eller tja... 5 dagar sen var det iaf!
 
Som vissa vet har jag och Jonas förlovat oss, han tackade ja så att säga! =D
Beställde ringarna ca 1 vecka innan "förlovnings datumet" och jag är sjukt stolt över att jag kunde hålla tyst tills den 26:e 4h innan det skulle bli den 27:e vilket är våran förlovningsdag :b 
 
För er som vill veta så hade jag lagt ringen i ett kinderägg (i den gula där leksakerna finns) så gav Jonas ett kinderägg (hade dock tagit bort pappret för det gick ej att sätta tillbaka det när man tagit bort det :< ).
 
När Jonas väl hade ätit kinderägget så öppnade han den gula "plastkapseln".
 
Jag sa då - Vad fick du i ditt ägg?
Jonas - Jag fick en leksaksring... (förvirrad)
Jag - Jasså?
 
Går ca 10 sekunder sen säger han - Men det här är ju en förlovningsring!?!?! :o
Jag - Jajjemen, så vad säger du då?
Jonas- jåå!
 
Så gick det till när vi förlovade oss, kändes väldigt ovant att ha en ring på fingret när varken jag eller Jonas nånsin haft det men efter 4 dagar så känns det faktiskt mer konstigt utan ring :]
 
 

Kommentera här: