Closer to the edge

Sitter framför datorn och lyssnar på Spotify. Var SJUKT länge sen jag hade på spotify ;o

Ska börja packa lite idag till Spanien så jag inte kommer på det bara några timmar innan vi ska fara ;>
Tur är så har vi iaf stora resväskor (Y) He lär behövas! ; D Blir glad av att packa sommarkläder, vet inte varför ;p
Ska vara mellan 20-30 grader där vi ska vara, AWESOOME! Ska festa kvällarna och ligga och sola dagarna (Y)
Ska se till att ta en drös bilder så att jag slipper skriva allt som hänt där ;d

Annars så måste jag säga att Coop är asnice att vara på! : D Är typ på frukten med 4 andra, tänkte först "det är gode litet ställe och när vi är 4 personer lär man knappt ha mycket att göra"... kan säga att jag hade HELT fel.
Den enda gången jag har fått chilla är när jag ätit lunch ;b Men det är riktigt roligt att ha saker att göra helt tiden för tiden går sååå mycket snabbare : D I like it! Sen är dom trevliga som jobbar där så jag trivs verkligen :)

Lasse som ska fixa mitt rum ska vara hos oss när vi är borta så när jag kommer hem är nog mitt rum PRETTY AWESOME! : D Ska kidnappa Pelle som sagt när jag ska hem från Kallax den 25:e ;] Ifall rummet är klart tills då skulle det vara super (Y) :)

Nåväl, ska börja packa nu och göra lite Svenska arbete :]

HEJS!



Kommentera här: