haha, asså va?

Våran klass fick gratis pizza idag (Y) var myche gott, käkade en älgest eller vad det nu heter ; >> nomnomnom!
Sitter och funderar ifall vi slutat eller inte för jag ser ingen lärare här och jag är klar med vad det nu var vi skulle göra ;>>>> he jär it lätt att veta !

Måste säga att jag gillar verkligen läraren Janne när han kommer in och snackar om spelberoende och Joel drar trotsen DIRR!

Janne - ja, det är ju många som är spelberoende nu förtiden.
Joel säger till spelet eller nå - jävla bög!
Janne - va? Är det inte okej att vara bög eller? Själv accepterar jag bögar.
Det går ett tag, sen börjar Janne läsa upp en artikel om en kille som varit spelberoende.
Joel - sluta klaga på mig!
Jag säger  - Allting handlar it om dig Joel (;
Joel - håll käften!
Janne - du behöver inte vara otrevlig Joel!
Joel - men du klagar bara!
Janne - det finns ett hem för dom som är spelberoende som dig.
Joel - men jag bryr mig inte!
Janne - hör ni, han pratar som en drogad!

Kan säga att jag dog lite av skratt! ;]]]]]] hehehehhehehe.

Kommentera här: