Full rulle!

Mamma kom förbi vid 09.00 snåret så då var det bara att släpa sig ur sängen. Fixade bananplättar till frukost för Mamma och Jonas, bästa frukosten (Y) Sen sålde jag lite kläder, tog en powernap på 20 minuter sen var det iväg till Vårdcentralen sen fara direkt till Slem och Chrillstar där man blev bjuden på veganskmiddag :) 
 
Åkte sedan till Mio innan dom stängde och hittade lite läckra saker till lägenheten! Sen tillbaka för att hämta upp Petra och Slem för att fara på pokémonjakt med bilen xD Blev dock en snabb runda, sen åkte vi till Zandra som skulle köpa nå kläder av mig. Efter vi hade varit där ett tag så skjutsade jag hem brudarna sen körde jag till Coop för att handla och sen när jag kom hem lagade jag mat och fixade matlådor och sist planterade jag en solros till balkongen :b
Så det har varit full rulle sen 09.00 - 21.30, gör med på mina lediga dagar än när jag jobbar (känns det som) :'D
 
Köpte b.la denna på Mio, har inga bra vaser och denna kostar 89 kronor (Y) :D

Kommentera här: