Besiktning av bilen!

For och besiktade bilen igår, har dragit ut på det in i det sista + så har jag glömt bort det..
Är lite som lotteri att besikta bilen, 50/50 att det ska gå igenom och denna gång klarade jag mig faktiskt.. eller fick en andra chans kanske man ska säga :b Fick fel förra gången jag besiktade den men fick ändå "godkänt" om jag skulle fixa det till årets besiktning vilket jag trodde jag hade gjort men en lampan satt inte riktigt som den skulle man snäll som karln var så slapp jag en ombesiktning :D
 
Var ju ett jäkla strul när jag skulle betala med kortet för det fungerade inte även om det är nytt + jag hade använt det tidigare samma dag. Då kom det en väldigt trevlig man som sa att jag kunde swisha honom så kunde han betala med sitt kort men då hade han ju samma sorts kort som jag så det gick ju inte heller igenom xD Slutade med att han fick swisha tillbaka mig sen fick dom på besiktningen ringa nå ITservice som fixade problemet men himlans snällt av mannen att vela hjälpa till (Y) :)
 
 

Kommentera här: