Helgen!

Lördag - Steg upp kring 10.00, när jag gick in på FB såg jag ju att det var Loppis på Nolia från 10.00 - 14.00 så tog på mig kläderna och promenerade dit! Trodde ju att det var i stora Nolia med icket det, det var bredvid bibblan så det var inte så stort. Hittade mig en träningsmatta så nu slipper jag lägga ut massa sittunderlägg i lägenheten när jag tränar :b 
 
Senare så ringde Vickan mig och frågade ifall jag och Jonas ville bowla med hon och Linus så då gick vi dit tillsammmans och spela. Jonas vann... som vanligt :p kul var det iaf!
 
Söndag - Först for vi till Antnäs för att gratta min syster Sofi som fyllde 34 år :) Fick äta sockerfritt fika där och det fanns en blåbärspaj som var så jäkla god så var tvungen att ta receptet (Y) 
 
När vi varit där så åkte vi dit Jonas föräldrar i Rosvik och blev bjudna på Tacos, inte dumt alls och ett bra avslut på helgen :)

Kommentera här: