Återblick på 2016

Januari - Jag och Jonas åkte iväg till Spanien i 1 vecka och mådde så jäkla bra! En av dom bättre utlandsresorna jag varit på, sol varenda dag :] Vi for och kollade på delfiner, var på Zoo och glassade på stranden!
 
 
 
 
Februari - Var en lite upp och ner månad för mig känslomässigt, vet inte varför men mådde bara dåligt :s Vi var och såg mycket på bio, var och Zumbade en del med Jonas Faster och vi hade även en Sibirian Husky vid namn Nallo på prov.. sjukt fin hund men blev inte att vi tog honom! :>
 
 
Nawh!
 
Mars - Vi åkte till Nåtti och firade Påsken där som vanligt! : ] Blev en hel del skoterkörning + pimpeltävling, vann tyvärr inte men var typ 0,03 sekunder från att vinna skotertävlingen xD Det var även ett jordskalv i Piteå och Luleå, lite obehagligt! Jag och Jonas for till Ikea och köpte våran fin fina kökslampa (Y)
 
paradiset!
 
 
 
 
 
 
April - Jag och Jonas köpte oss Inlines, sjukt roligt men svårt! Vi tapetserade vårat kök med hjälp av svärföräldrarna, blev sjukt fint så vem som än bor där har ett riktigt snyggt kök! ;) Köpte även en cykel på Biltema, ett av dom bättre köpen!:) Vi var också på våran första husvisning, spännande!
 
pärlan!

Viktigt med skydd!
 
nu har han dock ett annat par! ;>
 
 
 
Maj- Började äntligen bli varmt ute, åkte en hel del Inlines och var ute på en hel del promenader!Det var avslutning på Zumban för denna termin! 
 
 
 
Juni - Vi hade personalfest i stan, vi åt god mat på Nolia dock så råkade jag äta något extremt stark så min mage var förstörd i typ 3-4 dagar :| Jonas fyllde år så bakade 2 stycken riktigt goda sommartårtor (Y) Var även en del strul på jobbet!
 
 
 
Juli - Var på kyrkmarknaden i Öjebyn med Vickan, vi åt chokladdoppade munkar... SJUKT gott! Började spela Pokémon Go som alla andra, riktigt kul! :] Var och spelade en HEL del bilbingo! Jag och Jonas var även till Hamnfestivalen i Luleå och såg Tommy Nilsson, Uno och Patrik Isaksson (Y)
 
 
 
 
 
Augusti - Började med att jag och Jonas åkte till Göteborg (börjar bli tradition). Vi bodde på samma hotell som året innan så vi hade koll på vars vi skulle (Y) Drygt 1 vecka senare åkte vi till London vilket är en av dom roligare utlandsresorna då man faktiskt hade så mycket man ville fara och se! Vi var inne på Vaxmuseumet (stavas det så?) vilket är en av dom sakerna jag har velat göra innan jag dör så nu kan jag checka av det! ;] Vi förlovade oss åkte i slutet av Augusti :) Var ju också min första betalda semester (Y)
 
 
Gbg
 
Mäktigt!!
 
 
 
September - Jag och Jonas åkte till Nåtti för att vara där ca 4 dagar, det regnade i stort sett vareeenda dag förutom när vi skulle fara hem.. självklart :b Vi lyckades få 1 öring på ungefär 10 h fiskande! Annars var vi en del på Storheden och i Luleå, köpte nya skor (Y) Fick även söka som en galning efter en ny lägenhet då våran sas upp, det var mindre kul!
 
 
Oktober - Var på Glitterfest hos Slem och Chrille, var riktigt kul att få vara i stan och var även en rolig utgång däremot en mindre rolig taxikostnad till Rosvik :b Vi hade flyttkaos i våran lägenhet, såg förjävligt ut men vi hade ju fått tag i en lägenhet efter mycket om och men (Y)
 
 
 
 
November - Började månaden med att vara på 2 stycken Halloweenfester, båda var väldigt trevliga (Y) Vi drog på Statt sen där det var sjuukt med folk.. lite väl mycket då vi alla tappade bort varanda hela tiden :| Annars var det kaos på jobbet och i huvudet!
 
Jonas, Emma och Alexander : D
 
 
December - Flyttade från Rosvik till Piteå, var jäkligt kaos och snabbt gick det när alla möbler skulle upp till den nya lägenheten som är ovanför Kalles! :) Vi fick hjälp av min familj och Jonas familj, tror aldrig jag varit med om en snabbare flytt! Fick veta att jag skulle få börja på ett nytt jobb i stan och var lite ljuset i tunneln, var på middag med 2 kollegor på Lemon Tree och fick ett avskedskort + choklad :') Vi fick våran sjukt snygga köksbord tillslut (Y) Vi firade Julafton i Stockis och som alltid var det mycket trevligt! :) Bra avslut på året!
 
 
 
 
 

Kommentera här: