Respektera tvättiderna!

Detta är 2:a gången på ca 1 månad som min tvättid har blivit inkräktad på -.-'
Första gången var det en man som fortfarande körde tvättmaskinerna ca 5-10 min över min tid sen kom denne man in i tvättstugan UTAN att be om ursäkt sedan slänger han kläderna sina i torktumlaren och går därifrån ?!?!
 
Denna gång var vaktmästaren inne och skulle testköra en tvättmaskin för att se ifall den var sönder (vilket är ju självklart OK) sen var det kvar några handdukar i torktumlaren som jag även trodde var vaktmästarens så dom lät jag vara kvar. 40 min senare går jag ner och då står vaktmästaren där och säger att tvättmaskinen är trasig sen kommer det in en kvinna som frågar mig 
-Har du slängt ut några kläder härifrån?
Svarar då nej.. Då var det alltså hennes kläder som var i torktumlaren och hon ber inte heller om ursäkt?! 
 
Blir så jävla less bara, speciellt då dom inte ens kan be om ursäkt.. visa lite jävla respekt!
 
 

Kommentera här: