Sökandet efter ny lägenhet!

Verkar vara som det mest omöjliga i hela världen att hitta en lägenhet i Piteå just nu!
Ringer Rawi, BDB och Lindbäcks varenda dag! Rawi ringer jag t.o.m 2 gånger per dag oftast :|
Dock blev jag lite förbannad igår då jag gick in till Rawi strax före 12.00 och frågade ifall dom hade fått in någon 2:a eller 3:a nu på förmiddagen (ringde dom dagen innan exakt innan dom stängde) och då säger tjejen som jag pratar med 
 
Hon -Du hade ringt igår va?
Jag - Ja, jag ringde strax just innan ni stängde och då sa kvinnan att det fanns inget.
Hon - men vad konstigt, vi fick in en 2:a igår! 
Jag - Men va? Då vill vi söka den.
Hon - jaa, alltså nu är det ju redan ca 20 i kön..
 
Alltså jag ringer varenda jäkla dag och får inte ens veta när det kommer ut en lägenhet, på riktigt!?!?
 
Sen säger alla fastigheter jag ringer "Du kan ju ringa i slutet av månaden, då brukar det komma ut"
Ja, men med tanke på att EN lägenhet kom ut igår och det redan är 20 pers i kö då kanske man måste ringa varenda jäkla dag.. less blir jag på dom :|
 
Pitebo har man ingen chans på, har ca 1800 poäng och är inte ens i närheten att vara på plats 10 ens.. känns gode tungt just nu :/ 

Kommentera här: