Usch

Usch beskriver hur jag mår just nu!
Har haft feber fredag och igår (idag har jag inte tempat mig) men kvällen igår var jobbig!
 
Kände mig risig hela jobbpasset igår men tänkte att jag kämpar mig igenom det men bara 2h efter jag slutade så kräktes jag x2 men inte pga magsjuka utan bara helt utan förvarning! Tog en dusch sen la jag mig i sängen men då från ingenstans fick jag migrän så snurrade runt flera varv i sängen för att försöka sova men efter 1-2 h gav jag upp så steg upp, drack vatten och tog en treo sen la jag mig igen. Sov ca 2 timmar sen var jag vaken från 03.30 - 07.30 sen somnade jag och vaknade typ 13.30. 
 
Just nu är jag lite groggy men har inte spytt mer, mår inte illa men huvudet är extremt tungt och halsen gör lite ont men ska dricka vatten och vila så får vi hoppas att det ger sig snarast! :>
 
 
Bildresultat för sjukling

Kommentera här: