Då var det helg!

Inte helt dumt att ta en tidig helg, är skönt att Jonas också är ledig för oftast brukar en av oss jobba så vi har inte alltid helgerna tillsammans så :> Planerna är att se Bio på Lördag och även hälsa på mina föräldrar sen så blir det väl att bara ta det lugnt! (Y) 
 
Har varit ute på en långpromenad ikväll, var ju helt däckad när jag kom hem från jobbet för jag steg upp 06.20 så när jag kom hem somnade jag nästan direkt och sov till ungefär 19.00 :b Kände att jag behövde få lite frisk luft och rensa tankarna, det är som terapi för själen och det fungerar i stort sett varenda gång (Y) 
 
Nåväl, ska hoppa i duschen nu sen invänta Jonas som borde komma hem om ca 1h! Är sugen på att se Crimson Peak så får se ifall jag kan övertala honom!
 
Bildresultat för crimson peak

Kommentera här: