Tisdag!

Drog in mot stan vid 13.00 snåret för att möta upp Petra och Alexander!
Var först in på The local store för att köpa mitt VIP band till PDOL, var för lat för att beställa ett men då dom började sälja dom i butik så kändes det lättare att köpa ett direkt! :)
 
Väl i badhusparken så hittade vi minsann några pokémons, vissa bättre än andra men var verkligen skönt att sitta i skuggan i denna kvava värme som har varit idag. Har svettas som en gris, fifan! När vi hängt där i ca 1h så blev himmelen helt mörk och det började mullra rejält! Petra och Alexander drog hem men jag stannade kvar ett tag till. Köpte lite grejer på Clas ohlsons och när jag gick ut så var det ännu mörkare moln nästan framme och blixtrarna var gode nära så satt mig i bilen och började köra från stan då det jäklat börja spöregna SJUKT mycket och blixtrarna slog ner till höger och vänster... för ni som ej vet är jag ganska så jäkla rädd för åskan (har mina orsaker)... blev dock bättre påväg hem till Rosvik men tog ungefär 1h så var åskan här istället men dock betydligt mindre "farlig" så kunde faktiskt sitta ute på balkongen! :>
 
Avslutade denna dag med att cykla ca 8km pga Pokémon Go, allt för att fånga fler! ;)
 
 

Kommentera här: