Gårdagens Bilbingo!

Rullade till Antnäs strax efter 17.00, blev att fara till Sofi och Alex och hänga där först!
Jonas fick pröva köra Alex Beachbuggy, gode häftig bil ändå men dock lite läskigt att det inte finns några bälten :b
 
Nåväl, var goode jäkla mycket folk på Bilbingon och ändå var vi där typ 1h i förväg för att få relativt bra platser men det var gode trångt! Tyvärr vann ingen av oss nå pengar MEN jag var så sjukt nära första spelet att vinna 10 000, behövde bara ett nummer men nära skjuter ingen hare! 
 
Dock tycker jag att det är ganska mysigt vare sig man vinner eller inte, rekommenderar starkt att ni som inte prövat spela borde pröva! :)
 
Så ser det ut (Y)
 
 
So close no matter how far!
 
missnöjd kille xD
 

Kommentarer:

1 Emma -Merakibeauty.se:

så mysigt! nu var det ett tag sedan jag var på bilbingo :D

Svar: Jo, det var riktigt trevligt! :)
Erika

2 Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

mysigt med bingo

Svar: jo, inte dumt! :)
Erika

Kommentera här: