Lista!

1. Pepparkakor eller lussebullar? Pepparkakor, speciellt mjukpepparkaka :D
2. Skumtomtar eller knäck? Knäck alla dar i veckan.
3. Ischoklad eller marsipan? Ischoklad :D
4. Köttbullar eller prinskorvar? Prinskorvar ofc!
5. Julkorv eller julskinka? Julskinka, mumma!
6. Lax eller sill? Svårt.. lax kanske ;>
7. Sylta eller pastej? Pastej!
8. Paradis eller Aladdin? Tycker dom är mer eller mindre samma sak :b
9. Revbensspjäll eller Jansons? Revbensspjäll, har dock aldrig ätit det på julen!
10. Glögg eller julmust? Julmust :D
11. Rödbetsallad eller dopp i grytan? inget av det!
12. Ris a la Malta eller gröt? Gröt, gillar verkligen inte Ris a la malta.
13. Hemma eller borta? Alltid hemma hos mina föräldrar, tradition! 
14. Utomlands eller Sverige? Firar alltid i Sverige!
15. Ge eller få? Få haha!  Båda!
16. Mysteriet på greveholm eller Sunes jul? Mysteriet på greveholm.
17. Chokladkalender eller paketkalender? Aldrig haft paketkalender så säger nog chokladkalender.
18. Plastgran eller äkta? Plastgran, det är det jag har iaf :b
19. Arne weise eller Ernst? Arne alla dar i veckan!
20. När vill du att första snön ska falla? I början av December sen försvinna i typ Januari :b
21. Har du haft en grön gräsmatta på julen? Nej inte vad jag kan minnas.
22.När är det dags att pynta? 1:a advet :)
23. Kan du komma på något negativt med julen? Inte för mig men det är ju sjukt tråkigt för dom som inte har någon på julafton :/
24. Favorit julfilm? Kanske The holiday?
25. Favorit julkalender? Mysteriet på greveholm.
26. Blir du mättad av julen när den är slut eller vill du ha mer jul? Nej jag brukar känna mig ganska klar haha.
27. När öppnar du dina julklappar? När vi ätit middag, typ vid 19.00 :)
28. Favorit juldoft? Kanel tror jag!

Kommentera här: