Not my day!

Dagen började bra men sen efter klockan 16.30 - 18.00 har den varit åt helvete.
For till syrran för att äntligen få mitt hår brunt och slippa mitt råttfärgade ombre (Y)
Tyvärr hade inte Petra någon hårfön så körde snabbt till mig (hade bråttom för skulle på middag hos Jonas Farmor och Farfar). Kör då givetvis fast på parkeringen och däcke bara snurrar för det är så sjukt halt. Tog ungefär 15 minuter tills jag äntligen kom loss! -.-
 
Ser att jag behöver tanka så far in till QStar i Annelund och då har ju GIVETVIS mitt tanklock frysit fast. Försöker att slå på det men ingenting fungerar. Som tur är har Taxin sin "station" där och som tur var så satt 2 personer där så knackade på och frågade ifall jag fick låna en mugg med varmvatten och det fick jag. GIVETVIS fungerar inte det heller så det slutar med att en av Taxipersonalen får komma ut och hjälpa mig få upp det och tillslut funkade det, jävligt snällt (Y) 
 
Kom iaf fram till Rosvik tillslut och fick äta palt, riktigt gott efter allt som hänt.

Kommentera här: