Hotellvistelsen!

Nu har jag och Anton kommit tillbaka till Piteå efter att ha spenderat natten i Luleå! :)
 
Först när vi kom dit drog vi på stan och efter ett tag hittade Anton en jäkligt mysig tröja från Carlings och jag hittade en tröja på Gina Tricot så he var lyckat! Vi shoppade också loss på Systemet, woop!
När vi varit på stan hälsade vi på Emma och Tommy som är Antons barndomskompis och hennes sambo! :)
Blev bjudna på massvis med fika och jag kan säga efter att ha fikat i 2-3 veckor är man gode less nu men gott var det minsann!
 
Kring 16.00 checkade vi in på Hotellet och JÄKLAR vad fint det var, shit alltså! Har aldrig varit på ett Hotell så fint i mitt liv tror jag! Anton hade kirrat med champanj, choklad och exotiska frukter :D
När vi slappat ett tag på rummet så drog vi till en Thai restaurang och åt middag där!
Friterad kyckling för min del och Anton tog 4 små friterade rätter, sate så gott alltså! :D
 
Har haft det hur jäkla bra som helst alltså! Har blivit riktigt bortskämd av Anton som har bjudit mig på allting! :)
Åh, är riktigt lycklig lottad som har min fina underbara pöjk! :) Life is good!
 
 
 
I love it!
 
Som sagt.. bortskämd!
 
<3

Kommentera här: