Good girl!

Har faktiskt gjort nånting nyttigt idag, tro det eller ej!
Var först på Lernia i 1 ½ h och lyssnade på Frösunda kanske dom hette, dom är ett företag som berättar hur det är att jobba som personlig assistent så har fått mer koll nu och det verkar himlans lovande ändå :)
 
Efter Lernia drog jag och Petra på Subland och käkade frukost för att sedan bege oss till systemet för att köpa alkohol till imorgon. När vi hade gjort klart det drog vi på stan med våran kusin Emma. Vi hittade en outfit åt Petra och själv hittade jag en dö snygg t-shirt <3 Sist men inte minst drog jag till Konsum i Munksund och handlade + sökte jobb under jul! : )
 
Tycker faktiskt att jag har gjort tillräckligt idag men egentligen skulle jag behöva dra till soc och till Willys för att söka mer men he orkar jag inte nu.. iaf inte söka jobb! Ska istället laga go middag (Y)
 

Kommentera här: