Rolig kväll igår!

Kan säga att gårdagens fest och utgång var himlans rolig!
Började med att vi var på Annelund hos Johanna, vi var väl 10 personer drygt ;>
Vi spelade lite spel, drack och pratade om allt å inget. Sen kom Vickan förbi som bor i lägenheten ovanför där vi festade vilket gjorde såklart att hon blev sugen på att festa med oss så då for Vickan med oss till Challenge och jag kan säga att det var på fjunet att vi kom in fast vi hade ringt och pratat med chefen men som tur var kände jag en av vakterna och han sa att det var okej (Y) Kan säga att jag trodde verkligen inte Challenge skulle vara så bra som det faktiskt var, har ju iofs bara ätit middag där och gillade inte den, iaf inte när dom nyss hade öppnat.

Var många läskiga varelser och människor ute, såg b.la clownen i SAW, IT clownen och några som hade riktigt obehagliga masker bara men då såg jag också dom som var riktigt göllia b.la alla 4 i teletubbies som jag fick krama och ta kort med x'D Dock var det bara Pelle och en till som var utklädd till pirat och bara jag + en till brud som var polis så det kändes ju skönt att vara ensam om outfiten i stort sett! (Y)

Nu kommer några bilder från gårdagen! ;D


Tror inte jag tog någon helbild med outfiten men dom som vi var hos igår tog några så får sno en av dom och lägga upp här senare.


Pelle pirat, denna outfit fixade vi på en dag (Y) ;D


Johanna som vi var på fest hos och Nina.


Emma K och Pelle!


<3


Linus och Emma k


Gustav och Johanna


Pelle och killen jag inte kommer ihåg namnet på x]


Fagert! x'D


Teletubbies! x'D


Kommentarer:

1 Alma:

HAHAHAH, Det är ju Simon, Benjamin och Per! :D

Kommentera här: