Good day.

Sitter i Stockbäck'N just nu och ska försöka göra lite svenska arbete så jag inte behöver stressa när jag kommer hem från Spanien. Iofs så är det väldigt svårt att ligga efter när man går i min klass ;> Men men, känns bra!

Har varit hos Pelle sen klockan 15.00. Sa att jag ska börja se Super Natural med honom, tror han blev glad : D
Dock ligger jag mååååånga avsnitt efter så jag får ta igen så gott jag kan ;d
Iofs så har nog inte Pelle något emot det för att han kan sitta och spela medans jag tar igen avsnitten ;p


Annars börjar min praktik på Coop imorgon klockan 10.00. Kommer nog bli hur bra som helst :)
Kommer säkert vara nervös för att sitta i kassan för jag är ganska nojjig när det gäller att göra saker första gången, iaf när det involverar folk. Men det lär nog gå bra efter ett tag :]


4 månader med pöjken idag, fattar inte hur fort det gått... helt sjukt!
Tiden går fort när man har roligt säger man ju så I guess so! Har varit fin fina månader : )


Jag älskar dig

Kommentera här: