Trötter!

Måste säga att det är skönt att få komma hem och få sova i skön sängen min! ;>
Fick ju inte så mycket sömn inatt p.g.a vissa personer....

Nåväl, är ledig tisdag så ska se ifall Marika, Petter m.m har lust att göra nå! Kanske dra och bada ifall he är bra väder imorrn :] hade ju inte alls varit helt fel! Hoppas jag får mitt paket från Coolstuff så jag kan få min awesome boll som studsar på vattnet = D Måste säga att det känns jobbigt att Marika och Petter ska flytta från Piteå till nästan GBG : < I'll miss them pretty much! Men iofs så kan jag ju dra och hälsa på och dra till gbg med dom! ;]

Kom på idag när jag plockade ur väskan min att varmbil + godis i sportbag under dator inte är den bästa kombinationen... påsen är typ blöt och skrövlig ;| Lika bra att ta en sked och äta med.. det värsta är att jag inte skämtar ;p

Nåväl, jobb från 06.00 - 14.15 imorrn så kanske dags att börja he sä i säng!



"you made you're own bed, ditt problem nu"

Kommentera här: