Shitlist!

Har tänkt skriva en shitlist bara för att jag kan fast inte numrerat för jag vet fasen inte vad jag tycker är värst ;>

* Folk som stannar upp mitt i gångar eller ingångar, så jävla irriterande -.-'
* Folk som går riiiiktiiiigt sakta och är jävlat in the way så man inte kan gå förbi alls.
* Människor som behandlar mig som jag vore 3 år.
* Människor som tror dom har rätt när jag vet att dom har fel.
* Människor som frågar mig t.ex " har du jordgubbar? " sen säger jag "jag kan hämta dom från lagret" sen när jag kommer tillbaka är personen inte där när jag sa att jag skulle bara in och hämta dom så man måste söka överallt -.-'
* Sura tanter och gubbar som ska klaga på ALLT som finns på frukten som om jag skulle kunna göra något åt det?
* Wow, tibia och HoN kan dö!
* Vissa småbarn som t.ex tycker det är JÄTTE roligt att väga allting som finns på frukten bara för att det är kul när kvittorna kommer ut + när dom försöker nå saker men river ner allt istället.
* När människor har ALLDELES för bra självförtroende kan det vara riktigt jobbigt.
* Människor som inte lyssnar på en utan bara vill prata själva.
* Människor som avbryter en när man pratar.
* När man har en kund och sen kommer 2 stycken till och vill ha hjälp och man säger att man bara ska hjälpa den här kunden först och dom blir sura, också riktigt irriterande.
* Fjortisar, brats och p12or.
* Att stressa kan också gå och dö.







Det där är nog dom sakerna jag stör mig på mest av alla saker jag kan tänka mig ;>

Kommentera här: