Aloha!

Igår for jag hem en snabbis för att röja i mitt rum som ska göras om snarast möjligt!
Hann vara hemma i nån timme innan jag begav mig mot stan för att träna, träningen var dock inställd så det blev att dra till lägenheten direkt (Y) Satt och spelade ett tag innan Pelle ponken kom hit, vi såg tv och hade det mys.

Idag började jag 11.30 men satt och gjorde åssit i typ 2 timmar -.-
Väntade på Pelle ett tag sedan begav vi oss mot stan : D Pelle var missnöjd för han ville åka bil till stan från backa vilket INTE är långt alls.. ;b Blev att köpa Doritoz på ICA,  NOMNOMNOM : D Pelle har fått mig besatt av dom, hans fel alltihop ;< Drog också en snabbis på Cubus och Gina Tricot, köpte underkläder på Cubus och 2 snygga sommar/fest klänningar på Gina, 100 kronor för båda ; ) AWESOMENESS!

Ska lägga upp nå bilder nu när jag har hämtat kablarna hemma i stockis! : ]
Juste, Marika kommer snart och våldsgästar oss för den här natten. Kommer bli kult : D


NOMNOMNOM : D


Den snyggare klänningen av dom ;] I like it!


The other one!


Pelle flippar körv in the kitchen! ;b


NOMNOMNOM!


Gillar att det ser ut som jag har "jude" näsa typ ;>


Mina nya NIKE skor : D


Salladen jag gjorde igår och Pelles special dressing, mocho najs : D


Fett najs :D


Älskar min slappa outfit ;]]

Kommentarer:

1 Pelle ponken:

Fett me myz i läggan ikv med ericus, love yah

2 Jowhanna the best:

Pelles specialsås..... hmm xD

Kommentera här: