Today have been a good day.

Vaknade kring 10 av mig själv och jag var t.o.m pigg :o Ganska chockad över händelsen..
Pelle var däremot inte pigg som jag var så jag kände mig för att vara väldigt snäll och steg upp, gick till köket och lagade frukost åt Pelle ponken : ) Blev mackor och Juice, he's favorite! Tror han gillade det : )

Efter vi ätit frukost och duschat så begav vi oss mot gallerian (det enda som har öppet söndagar).
Pelle köpte 2 väldigt snygga t-shirtar, var hans rådgivare eller nå ; ] Men dom var riktigt heta : D
Sen gick jag och sökte efter en t-shirt eftersom jag it har någon t-shirt utan bara 100 linnen typ : <
Pelle sa att jag inte borde köpa ett svart så han gav mig en brun aktig sak vilket jag vart tveksam om eftersom min mamma har försökt få mig att ha brunt med jag gillar INTE den färgen ;o
Men tydligen så är Pelle väldigt bra på att välja ut kläder till mig och den var faktiskt gode najs  = D
Så jag köpte den! När vi gjort det så kom jag på att jag behöver ett par nya stövlar för mina har gått sönder 3 ggr med dragkedjan och sen har dom börja se slitna ut så vi gick till Euro sko utan resultat sedan gick vi till Scorett.
Hittade inga stövlar men dock några riktigt snygga NIKE skor, ganska lika Pelles ;> Dom hade kostat 800 kronor men det var halva priset så inget snack om saken  ;]] Så nu är det färdi shoppat för några dagar! ;b

När vi kom hem så började vi med maten. Pelle är värsta handyman och diskade + fixade en jätte god dressing som han gjorde själv : D NOMNOM! Jag gjorde en "blandsallad" som var helt ok :) Blev att vi bokade BIO biljetter till Love & other drugs, den verkar bra! : ] Min dag kan nog inte bli mycket bättre, skulle lätt kunna bo såhär resten av mitt liv. Riktigt underbart : )


Kommentera här: