Melonas!

Hemma i stockbäcken nu efter att ha varit i öjebyn lördag - idag och lanat hos syster och Niklas : )
Pelle var också med, ofc! Blev som vanlit wolfteam och lite Mariokart. Spöade dock Pelle ; ] egd!
Måste säga att alla hade verkligen fagra "lan outfits" lördagen ett tag x] mocho vackert!

Nåväl, imorgon är jag ledig vilket känns skönt! Dock så är det eller det känns som att varenda gång jag är ledig så har jag ändå massa saker som behövs göra :| Inte speciellt okej enligt mig!
Ska måla listerna en gång till (utan Pelle) så lär ta lång tid, besikta bilen, fara till optikern och fixa linser och sist men inte minst ska jag träna så lär ha fullt upp från 14.00 - 21.00 ;o Kommer sova gode skönt imorgon kväll.
Sista APU veckan på Ahlsell sen är det lov, så jäkla underbart! ; ] Blir Spanien fredagen efter lovet : D
Måste dock fara till Simhallen och kolla ifall dom vill ta emot mig som APU elev, eller vad man nu säger ;>

Aja, ska slå på Gullivers resor och förhoppningsvist somna efter den.

Godnatt! : )

Bilder på outfitsen!


Pelle with tha hat!


Kep Niklas! ;b


Ni måste erkänna att jag hade snyggast hattbonad! ; ]

Kommentera här: