Inte okej.

Hade lite problem att sova ikväll för min rygg är inte helt 100 just nu ;>
Ska fara hem och lägga mig ner och försöka sitta så lite som möjligt, är tydligen inte speciellt bra.
Känns ju lovande att vi sitter framför datorerna varenda skoldag, brukar inte ha nånting emot det annars men just nu skulle jag hellre haft idrott eller nå så man får gå lite grann ;> Men tror nog att jag ska vara bra på Torsdag eller Fredag : ) Vill ju träna med laget, saknar dom ;< Hade jag bott närmare stan hade jag varit där och sett på men känns lite onödigt att köra 4 mil och inte vara med : |

Saknar min pöjk väldigt väldigt mycket! Orkar inte att han är sjuk ; <
Kan säga att jag är väldigt sugen på att dra hem till han istället fast han mår dåligt, hade lätt varit värt det! : )

Nåväl, ska fortsätta med våra Svenska uppgifter nu sen ska jag dra hem och se Harry potter 4,5 och 6 ifall jag hinner = D Ska försöka lägga mig tidigt ikväll så känns det nog bättre imorrn!   = ]


bye!

Kommentera här: