Bra kväll igår, mindre bra idag.

Var i Öjebyn hos Jenny igår och festade med henne, Madde, Sara, Felix, Isabella, Jimmy och Carro ;b
Det var myche trevligt och så fick man äntligen träffa Felix brud! (Y) Kul qvinna det! ; D
Blev lite fail dock för mina smirnoff ice hade frysit till is i bilen som hade stått ute i kylan hela dagen så jag fick ta en drinkpinne och stappa smirnoffen så efter ett tag så fungerade det, blev som slush typ. NOMNOMNOM ;D
Kan säga att alla var gooode busiga den igår kväll! ;b Helt gal1 kul! Lyckades ta några bilder också (Y)

Idag känner jag mig inte 100 i kroppen ;o Felix råkade krama mig liiite för hårt igår så min rygg är fucked up eller rättare sagt så har den farit fel så den är sned eller nå sånt ;>
Min syster Zandra som är massör kunde inte ens fixa tillbaka den, men min andra syster Sofi som kommer hit när som helst är gooode duktig på att knäcka ryggar så jag tror hon kommer fixa det åt mig! =) 
Det sista jag vill är att behöva fara in på sjukhuset och kolla upp det ;o gillar inte sjukhus..

Saknar min pöjk gode myche, han mår it heller så bra idag tydligen ;> He jär it lätt när he jär svårt!

Här kommer nå bilder från igår! ; ]



Sara! ;D


Maddey : D


Jag och Jenny = ]


Jimm, Felle och hans brud! ;d


Jag och Madde! : )



:]]]

Kommentera här: