The midnight beast - lez be friends

Var i Lillpite hos Marika igår och firade midsommar =) For dit kring 16.00 och hjälpte henne att köra en jävla massa pizzor, dock var vi bara 7 pers ( 4 killar och 3 tjejer ) fast killarna äter ju gode myche så jaa.. ;>
Medans vi jobbade förfullt i köket så fixade killarna badtunnan som dom kört från stan till Lillpite. Sen efter vi käkat pizza så gick vi till bryggan, dock var det bara jag som vågade bada för att killarna kröjmade över att det var för kallt.. xd Var jävligt skönt faktiskt! Tog typ 4 timmar innan badtunnan blev någorlunda varm x) Sen satt vi i badtunnan och lekte jag har aldrig m.m. Var typ 45 grader i badtunnan man höll jävlat på att dö så vi gick i vattnet som då var skit kallt nu när man hade suttit i den där bastu saken! Kan säga att jag var inte den som var först i så killarna försökte slänga i mig och jag hatar att bli nerslängd ! :< Så jag sa åt dom att om dom aktade sig från bryggan hoppade jag i, and I did! Men tro fan inte att jag fick komma upp då för dom puttade i mig... :<<<< Men sen fick jag hjälp av Herman, snell som han var! Sen när jag var påväg upp så mötte jag Marika och Maria som hade vari borta 1 timma någgerst men iaf så Marika bara : Erika, vad har du gjort? Jag som inte fattade något " Vadå?" Marika " men du blöder ju som fan ur näsamn ". Tydligen på något sätt har jag väl fått en smäll eller nå för jag brukar aldrig få näsblod. Dock kände jag inget men wierd var det 0.o Nåväl, kvällen blev väl pretty awesome förutom några små bagateller :pPp Har jävligt många myggbett och blåmärken men det var värt det ;p



Fick äntligen använda klänningen som jag köpt för 1 år sen (Y)

Kommentera här: